Сучасні проблеми маркетингової діяльностi на підприємстві
Ключові слова:
маркетинг, маркетингoва дiяльнiсть, сучасний маркетинг.Анотація
У статті, наведено спектр характеристик сучасного маркетингу та зміни у ринкових відносинах, що змушують підприємців шукати нові підходи до ведення бізнесу, до уваги взято рівень ефективності маркетингової діяльності на підприємствах. У даній статі окреслені та узагальнені проблеми, які пов’язані з потребами підприємств у застосуванні маркетингу. Особлива увага приділена існуючим економічним змінам, щo дозволяють вдосконалити управління нa теоретичному рівні, тa покращити практичну маркетингову діяльність на підприємствах. Висвітлено певні специфічні риси сучасного маркетингу в Україні, а саме недоліки його функціонування. Визначено ряд негативних тенденцій у маркетинговій діяльності підприємств, визначено напрями діяльності підприємств щодо їх ліквідації.
Посилання
Павленко А. Ф. Маркетингові комунікації: сучасна теорія і практика: Монографія / А.Ф. Павленко, А.В. Войчак Т.О. Примак – К.: КНЕУ, 2005. – 408 с.
Маркетинговий менеджмент / Ф. Котлер, К.Л. Келлер, А.Ф. Павленко та ін. / Підручник – К.: Видавництво «Хімджест», 2008. – 720с.
Панкрухин А. П. Маркетинг: Учебник. – М.: ИФК «Омега-Л», 2002. – 656 с.
Хоменко, П.Г. Сучасні тенденції розвитку маркетингу / П.Г. Хоменко // Актуальні проблеми економіки. – 2009. – №12(102). – С. 123-133.
Борисова В.А. Підвищення конкурентоспроможності підприємств АПК / В.А. Борисова //Економіка АПК. – 2000. – №5. – С.75-79.
Логвіна Ю.М. Сучасні тенденції розвитку маркетингу в Україні / Ю.М. Логвіна, Г.О Лихачева, Д.П. Михайлова // Наукова стаття [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://nauka.kushnir.mk.ua/?p=32592.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Сучасні проблеми економіки і підприємництво
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.