Теоретичні основи розвитку стратегій виходу підприємства на зовнішній ринок

О.С. Попович, С.В. Янушкевич

Анотація


У даній статті проаналізовано теоретичні основи розвитку стратегій виходу підприємства на зовнішній ринок. Розглянуто основні етапи виходу підприємства на зовнішній ринок, стратегічні цілі експортера та імпортера.

У висновках зіставлено стратегії виходу за критеріями.


Ключові слова


зовнішньоекономічна діяльність; стратегія виходу на зовнішній ринок; обмеження; інвестиції.

Повний текст:

PDF

Посилання


Закон України «Про зовнішньоекономічну діяльність», затверджений Постановою Верховної Ради №960 – ХІІ від 16.04.1991 р., зі змінами і доповненнями.

Зовнішньоекономічна діяльність підприємств: Підручник для вузів / І.В. Багрова, Н.І. Рєдіна, В.Є. Власюк, О.О. Гетьман; За ред д-ра екон наук, проф. І.В. Багрової. – К.: ЦУЛ, 2004. – 580 с.

Козик В.В., Панкова Л.А., Карп’як Я.С. Зовнішньоекономічні операції та контракти. Навчальний посібник. – 2-ге вид., перероб. і доп. К.: Центр навчальної літератури, 2004. – 608 с.

Лук’янченко В.Б. Іноземні інвестиції в економіці України: динаміка та структура // Моніторинг інвестиційної діяльності в Україні. – 2005. – № 1.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Copyright (c) 2016 Сучасні проблеми економіки і підприємництво

Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution 4.0 International License.