Конкурентоспроможності продукції українських підприємств в умовах глобалізації світової економіки
Ключові слова:
конкурентоспроможність продукції, метод відносних показників, глобалізація економіки.Анотація
Дана стаття присвячена висвітленню питання конкурентоспроможності продукції з огляду на все більшу глобалізацію світової економіки. Розглянуто факторіальну оцінку конкурентоспроможності підприємства та запропоновано метод її підрахунку. Визначено методику розрахунку конкурентоспроможності продукції та окреслено головні етапи найбільш дієвого з них – методу відносних показників.
Посилання
Фатхутдінов Р.А. Конкурентоспроможність організації в умовах кризи: маркетинг, менеджмент: Навчальний посібник / Р.А.Фатхутдінов. – Київ: «Маркетинг», 2009. – 492 с.
Невелєв О.М. Переваги та ризики(загрози) в соціально-економічному розвитку України у зв’язку із вступом до СОТ / О.М.Невелєв, М.В. Засульський, В.В. Іваненко. – Київ:Академія муніципального управління. Київська торгово-промислова палата, 2008. – 68с.
Близнюк Н.В. Конкурентоспроможності продукції українських підприємств/ Н.В. Близнюк // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. – 2012. – вип. 1., [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://archive.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Vchtei/2012_1/1-2012-6.pdf
Сиваченко І.Ю. Управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємства: Навчальний посібник / І.Ю. Сиваченко. – Київ: ЦУЛ. – 2007. – 186 с.
Звіт про конкурентоспроможність регіонів України 2012/ Т. Бойко, І. Гончаренко, Н. Дмитрюк, В. Коваленко, Т. Подвисоцька, Г. Чухай, Лейла Род-Томсен. – Фонд «Ефективне управління», 2012. – 208с.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Сучасні проблеми економіки і підприємництво
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.