Digital PR як потужний інструмент сучасного маркетингу
Ключові слова:
PR (public relations), Digital PR, діджитал, діджиталізація, Інтернет, інформація, соціальні мережі, блоги, соціальні медіа, SEO, SERM, цифрові активи.Анотація
У статті розглядається сутність та визначено переваги та недоліки одного із головних інструментів просування Digital PR. Досліджено інструмент просування Digital PR з точки зору його доцільності та практичного використання малим, середнім та великим бізнесом.
Посилання
Пелещишин А. М.Позиціонування сайтів у глобальному інформаційному середовищі./ А. М.Пелещишин // Монографія. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2007. 260 с.
Kaplan, Andreas M.; Michael Haenlein (2010) Users of the world, unite! The challenges and opportunities of Social Media / M.Kaplan, Andreas, Michael Haenlein // Business Horizons, 2010. – № 53 (1). С. 59–68.
Van Niekerk, A.J. (2006) The Strategic Management of Media Assets / A.J. Van Niekerk // A Methodological Approach. Allied Academies, New Orleans Congress, 2006.
Дрозд Янина. Классический PR и digital. Что эффективнее? [Електронний ресурс] / Янина Дрозд // Режим доступу.: http://befirst.com.ua/expert/show/345-klassicheskiy-pr-i-digital-chto-effektivnee
Чарльтон Грехем. Стив Рубель об «угасании» контента в социальных медиа, Steve Rubel on social media content «decay», [Електронний ресурс] / Грехем Чарльтон // Режим доступу.: http://www.towave.ru/pub/stiv-rubel-ob-ugasanii-kontenta-v-sotsialnykh-media.html
PR в Интернете. [Електронний ресурс] Режим доступу.: http://pr-cy.ru/lib/reklama/PR-v-internete, 2012
SERM. [Електронний ресурс] Режим доступу.: http://www.webeffector.ru/wiki/SERM, 2012
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Сучасні проблеми економіки і підприємництво
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.