ПОКРАЩЕННЯ ФІНАНСОВОГО СТАНУ ПІДПРИЄМСТВА ЗА РАХУНОК СОБІВАРТОСТІ ПРОДУКЦІЇ
Ключові слова:
собівартість продукції, фінансовий стан, структура собівартості, прямі, непрямі, загальновиробничі витрати, ефективність виробництваАнотація
У статті розглянуто поняття собівартості продукції, її структуру і витрати що входять у її склад, зв'язок собівартості продукції з фінансовим станом підприємства. Наведені приклади шляхів покращення фінансового стану підприємства за рахунок собівартості продукції.
Посилання
Методичні рекомендації щодо формування собівартості продукції (робіт, послуг), затверджені наказом Державного комітету промислової політики від 02.02.01 р. №47.
Абрютина М.С. Анализ финансово–экономической деятельности предприятия : учебно-практическое пособие / Абрютина М.С., Грачев А.В. – М. : Дело и Сервис, 2002. –
с.
Бойчик I.М. Витрати виробництва i собiвартiсть продукції пiдприємтва / Економіка підприємства : навч. Посібник / Бойчик I.М. – К.: Знання, 2002. – 316 с.
Давидович І.Є. Управління витратами : навч. посіб. / Давидович І.Є. – 2 вид., перероб. і доп. – Т. : Економічна думка, 2004. – 228 с.
Касьянова Г. Себестоимость продукции, работ и услуг : учебн. пособ. / Касьянова Г. – М.: ИД Аргумент, 2008. – 304с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Сучасні проблеми економіки і підприємництво
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.