МОДЕЛЮВАННЯ ТА ВИЗНАЧЕННЯ РІВНЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ

Автор(и)

  • Л.Є. Довгань
  • В. П. Панченко

Ключові слова:

конкурентоспроможність, якість, критерії

Анотація

В розрізі даної роботи проаналізовано алгоритм розрахунку основних способів визначення конкурентоспроможності продукції, визначені шляхи підвищення рівня конкурентоспроможності продукції в сучасних умовах.

Посилання

Бабич Л.М. Аналіз напрямків підвищення міжнародної конкурентоспроможності українських підприємств в умовах економічного глобалізму / Л.М. Бабич // Вісник ТУП. Економічні науки. – 2003. – №6. – Ч.2. – 78-81 с.

Зозульов О. Про посилення конкурентних переваг підприємства / О. Зозульов // Економіка України. – 2003. – №8. – 33-38 с.

Кротков А.М. Конкурентоспособность предприятия: подходы к обеспечению, критерии, методы оценки / А.М. Кротков, Ю. Еленова // Маркетинг в России и за рубежом. – 2001. – №6. – 56-69 с.

Мельник А.О. Конкурентоспроможність вітчизняних підприємств у системі інтеграційних процесів / А.О. Мельник // Вісник ТУП. Економічні науки. – 2003. – №6. – Ч.2. – 170-173 с.

Фатхутдинов Р.А. Конкурентоспособность организации в условиях кризиса: экономика, маркетинг, менеджмент / Р.А. Фатхудинов. – М. : Издательско–книготорговый центр «Маркетинг». – 2002. – 892 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-01-21

Номер

Розділ

ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМНИЦТВА В УКРАЇНІ