ОСОБЛИВОСТІ ВИЗНАЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА
Ключові слова:
промислове підприємство, конкурентоспроможність, методика.Анотація
У статті розглянуто методичні особливості і підходи до визначення в оперативному режимі рівня конкурентоспроможності підприємства. Виконано порівняльний аналіз виміру конкурентоспроможності за маркетинговими і економічними показниками.
Посилання
Качалина JI.M. Конкурентоспособный менеджмент / Качалина JI.M. – М. : Изд-во ЭКСМО, 2006. – 464 с.
Осипана Л.В. Основы коммерческой деятельности : практикум / Осипана Л.В., Синяева И.М. – М. : Банки и биржи, ЮНИТИ, 1997. – 324с. – ISBN 5-85173-093-5.
Охтень А.А. Синтез и интерпретация интеірального показателя
конкурентоспособности предприятия / Охтень А.А. // Прометей: регіональний збірник наукових праць з економіки ; Донецький економіко-гуманітарний інститут МОН України; Інститут економіко-правових досліджень НАН України. – Вип. 2. – Донецьк : Юго-Восток Лтд, 2006. – С 152-155.
Портер М.Э. Конкуренция / Портер М.Э. ; Пер. с англ. – М.: Вильяме, 2005. – 608 с.
Сумець О.М. Оцінка конкурентоспроможності сучасного промислового підприємства : навч.-практ. Посібник / Сумець О.М., Сомова О.Є., Пєліхов Є.Ф. – К. : Професіонал, 2007. – 208 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Сучасні проблеми економіки і підприємництво
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.