ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ НА НАЙБІЛЬШИХ МАРКЕТПЛЕЙСАХ УКРАЇНИ
Анотація
Статтю присвячено дослідженню перспектив використання маркетплейсу, як способу ведення бізнесу вітчизняними підприємствами. Визначено основні відмінності ведення оффлайн та онлайн-бізнесу в контексті потенційних покупців, конкурентного середовища, вибору та отримання товару, презентації товару, логістики та складських витрат тощо. Розглянуто сутність поняття «маркетплейс» та охарактеризовано його особливості у порівнянні зі звичайними інтернет-магазинами, класифайдами та прайсагрегаторами. Висвітлено основні переваги розвитку бізнесу на маркетплейсах. Проаналізовано статистику відвідуваності маркетплейсів українськими споживачами у 2020 р. Розглянуто особливості функціонування найпопулярніших маркетплейсів України з точки зору вартості послуг, реклами товарів, можливостей входу на маркетплейс та його особливостей. Визначено етапи маркетингової стратегії виходу на маркетплейс. Охарактеризовано тенденції ведення e-commerce у 2021 р., а саме голосовий пошук, мобільні продажі, «штучний інтелект», персоналізований інтерфейс та ін. Визначено перспективи подальших досліджень у напрямі обгрунтування шляхів підвищення ефективності використання потенціалу електронної торгівлі вітчизняними підприємствами у різних сферах господарювання.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.