ХІМІЧНА ТА ЕКОНОМІЧНА СКЛАДОВІ НА РИНКУ ШАМПУНІВ УКРАЇНИ
Ключові слова:
шампунь, аналіз, дослідження, економіка, маркетинг, споживачАнотація
В статті проаналізовано, досліджено економічну та хімічну сторони ринку шампунів України. Співіснування цих складових і залежність одна від одної. Вивчено ціноутворення в залежності від хімізму даного засобу. Досліджено ринок шампунів і впорядковано за попитом населення. Також вивчено основний тип споживачів і їх потреби. Запропоновано рішення проблеми невідповідності складу засобу на етикетці і рекламі. Проведено випробування на якість і відповідність нормам за основними показниками: рН, висота піни, вміст хлоридів, мийна дія. Також проведено маркетингове дослідження дії реклами на ціну і якість шампуню.Посилання
Kapustina S.V. (2013) , Voice of Ukraine: What do we wash hair?
Kislyak N.K., Kolomiets T.M. (2004) , Book: Household goods.
GOST 26878-86. Shampoos for hair care and baths. Technical conditions; Enter 01/06/86. - К .: State Standard of Ukraine, 1996. - 10 p.
DSTU ISO 457: 2007. Determination of chloride content by titrimetric method.
DSTU 2207.1 - 93. Methods for determining the concentration of hydrogen ions.
Schepkin MB, Yakuncheva M.S. (2000) , Marketing in Ukraine and abroad: Analysis of trends in the development of perfumery and cosmetic market.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Сучасні проблеми економіки і підприємництво
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.