ХІМІЧНА ТА ЕКОНОМІЧНА СКЛАДОВІ НА РИНКУ ШАМПУНІВ УКРАЇНИ

Автор(и)

  • А.Ю. Погребняк
  • О.Е. Чигиринець
  • С.П. Андрощук

Ключові слова:

шампунь, аналіз, дослідження, економіка, маркетинг, споживач

Анотація

В статті проаналізовано, досліджено економічну та хімічну сторони ринку шампунів України. Співіснування цих складових і залежність одна від одної. Вивчено ціноутворення в залежності від хімізму даного засобу. Досліджено ринок шампунів і впорядковано за попитом населення. Також вивчено основний тип  споживачів і їх потреби. Запропоновано рішення проблеми невідповідності складу засобу на етикетці і рекламі. Проведено випробування на якість і відповідність нормам за основними показниками: рН, висота піни, вміст хлоридів, мийна дія. Також проведено маркетингове дослідження дії реклами на ціну і якість шампуню.

Посилання

Kapustina S.V. (2013) , Voice of Ukraine: What do we wash hair?

Kislyak N.K., Kolomiets T.M. (2004) , Book: Household goods.

GOST 26878-86. Shampoos for hair care and baths. Technical conditions; Enter 01/06/86. - К .: State Standard of Ukraine, 1996. - 10 p.

DSTU ISO 457: 2007. Determination of chloride content by titrimetric method.

DSTU 2207.1 - 93. Methods for determining the concentration of hydrogen ions.

Schepkin MB, Yakuncheva M.S. (2000) , Marketing in Ukraine and abroad: Analysis of trends in the development of perfumery and cosmetic market.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАЦІОНАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ