Наукові підходи до підвищення ефективності управління бізнес-процесами банку
Анотація
Статтю присвячено питанням аналізу та обґрунтування наукових підходів до підвищення ефективності управління бізнес-процесами банку.
З метою виявлення підходів, що можуть бути покладені в основу підвищення ефективності управління бізнес-процесами банку охарактеризовано поняття «бізнес-процес», а також його ознаки для банку як фінансової установи. Описано зміст управління бізнес-процесами банку та ідентифіковано фактори, що знижують його ефективність в сучасних умовах. Обґрунтовано, що ефективне управління бізнес-процесами банку – це управління, орієнтоване на забезпечення прозорості, оперативності, логічної взаємоузгодженості та результативності реалізації усієї сукупності бізнес-процесів з метою забезпечення сталого розвитку банківської установи у довгостроковій перспективі з урахуванням інтересів ключових стейкхолдерів.
Визначено, що основним підходом до забезпечення ефективності такого управління є процесно-орієнтований, виявлення його сутності – системний, умов та методів прийняття рішень – проактивний, ситуативний тощо. Надано рекомендації щодо імплементації сучасних інструментів процесно орієнтованого управління у діяльність банків. Серед них ключову роль відведено автоматизації бізнес-процесів (основних, допоміжних, орієнтованих на управління і розвиток).
Ключові слова: управління бізнес-процесами, процесний підхід, бізнес-процес, банк, стейкхолдери, автоматизація, платформи Business Process Management.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.