Аналіз шляхів підвищення конкурентоспроможності продукції
Ключові слова:
конкурентоспроможність, конкурентоспроможність продукції, якість, підприємство, цінаАнотація
В статті розглянуто теоретичні аспекти підвищення конкурентоспроможності продукції. Проблема конкурентоспроможності продукції в Україні в останні роки стала однією з найбільш активно обговорюваних тем в розвитку економічної науки. В статті проаналізовано конкурентоспроможність продукції і фактори які впливають на її визначення в ринкових умовах також наведено перелік вчених, які досліджували конкурентоспроможність загалом. До основних факторів підвищення конкурентоспроможності товарів визначено зниження ціни споживання, мінімізація термінів постачання товарів, підвищення рівня після продажного обслуговування.
Запропоновано на підприємстві здійснювати вибір пріоритетних напрямків використання фінансових ресурсів для реалізації інноваційної політики на підприємстві. Визначено, що постійне підвищення якості продукції на підприємстві позитивно впливає на підвищення його конкурентоспроможності. Встановлено, що для задоволення попиту споживачів, підприємства повинні покращувати якість продукції та послуг, скорочувати виробничий цикл і витрати, використовувати інноваційні технології, вдосконалювати організацію управлінняПосилання
Довбенко В.І. (2007). Чинники підвищення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств за умов глобалізації / Зовнішня торгівля: право та економіка. № 6 (35). С. 29-35.
Малюта Л. Я. (2008). Забезпечення якості продукції — необхідна умова підвищення конкурентоспроможності підприємства та його продукції в сучасному ринковому просторі / Економіка, фінанси, право. №9. С. 11-14.
Оцінка конкурентоспроможності товару.[Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://reff.net.ua/48483-cenka_konkurentosposobnosti_ tovara.html
Портер М. (1993). Международная конкуренция; пер. с англ. М.: Международные отношения. 896 с.
Фатхутдинов Р.А. (2005). Управление конкурентоспособностью организации. М: Изд-во Эксмо, 544 с.
Харченко Т.Б. (2003). Забезпечення конкурентоспроможності підприємств як засіб ринкового реформування економіки/ АПЕ. № 2. С. 70-73.
Стратегічний маркетинг як фактор підвищення конкурентоспроможності підприємства. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.zn.kiev.ua.
Tulchynska S, Shevchuk N, Chorniy V, Cнorniy B. (2018). Using a methodical approach to the evaluation of attractiveness investment resources for electricity distribution companies / Naukovyi visnyk NHU, №2, p 130-135. DOI: 10.29202/nvngu/2018-2/23.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Сучасні проблеми економіки і підприємництво
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.