Процес та методи здійснення бізнес-планування на підприємстві

Автор(и)

  • Дарина Валентинівна Гнип Національний технічний університет Украї́ни «Київський політехнічний інститут і́мені І́горя Сікорського, Україна
  • Оксана Петрівна Кавтиш Національний технічний університет Украї́ни «Київський політехнічний інститут і́мені І́горя Сікорського,

Ключові слова:

підприємство, планування, зростання, передбачення, ричаги управління, інструменти, аналіз.

Анотація

У сучасних умов економіки багато вітчизняних підприємств знаходяться у кризовому стані, що зумовлене негативними тенденціями, які відбуваються в зовнішньому та внутрішньому середовищі функціонування організації. Це вимагає від підприємців чіткого розуміння сучасних методів, принципів та підходів до всіма бізнес-процесами на підприємстві. У зв’язку із цим виникає необхідність у глибокому та обґрунтованому плануванні підприємницької діяльності, з урахуванням можливих ризиків та проблем на шляху досягнення поставлених цілей та завдань.

Одна із причин кризи на підприємстві є відсутність або низький рівень планування процесів на короткострокову та довгострокову перспективу, недооцінка або переоцінка потенціалу та можливостей організації, не повний аналіз бізнес-середовища.

Процес планування стратегії та розвитку підприємства, тісно пов'язаний із бізнес-плануванням. Бізнес-план слугує основним інструментом у реалізації довгострокових планів, і в першу чергу, має зв'язок із деталізацією цілей для подальшого контролю та управління.

Посилання

1. Danik N. V. Biznes-planuvannya yak instrument zdiysnennya finansovoho menedzhmentu v suchasnykh umovakh rozvytku Ukrayiny / N. V. Danik // Naukova stattya. Naukovyy visnyk Mykolayivsʹkoho natsionalʹnoho universytetu imeni V.O. Sukhomlynsʹkoho. Seriya: Mizhnarodni ekonomichni vidnosyny ta svitove hospodarstvo. Vyp. 7 – 2016r. – S. 64-78.

2. Kozlovsʹkyy V. O., Lesʹko O. Y. Biznes-planuvannya : Navchalʹnyy posibnyk. Vydannya 2-e, dopovn. ta pererobl. – UNIVERSUM-Vinnytsya, 2015. – S. 71-79.

3. Ovdiy L. I., Nekrasova YA. A. Otsinka investytsiynoyi pryvablyvosti pidpryyemstv za dopomohoyu statystychnykh modeley / L. I. Ovdiy, YA. A. Nekrasova // Visnyk Khmelʹnytsʹkoho natsionalʹnoho universytetu № 7. – 2015 [Elektronnyy resurs]. – s. 28-39.

4. Perevozchykova N. O., Maslovsʹka M. V. Osoblyvosti protsesu biznes-planuvannya v suchasnykh umovakh rozvytku Ukrayiny. / N. O. Perevozchykova, M. V. Maslovsʹka // Elektronne naukove fakhove vydannya «Efektyvna ekonomika» vklyucheno do pereliku naukovykh fakhovykh vydanʹ Ukrayiny z pytanʹ ekonomiky №11. – Donetsʹkyy natsionalʹnyy tekhnichnyy universytet. – Donetsʹk, 2017 r. – s. 56-67.

5. Semenchenko YU. Vazhlyvistʹ rozrobky biznes-planu v suchasnykh umovakh hospodaryuvannya / YU. Semenchenko // Tezy konferentsiyi. VIII Vseukrayinsʹka student·sʹka naukovo-tekhnichna konferentsiya «Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualʹni pytannya» / Lutsʹkyy natsionalʹnyy tekhnichnyy universytet.– 2016 r. – S. 59-84

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-11-22

Номер

Розділ

ЕКОНОМІЧНЕ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ