УПРАВЛІННЯ ЗБУТОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА В СУЧАСНИХ ЕКОНОМІЧНИХ УМОВАХ
Ключові слова:
планирование, сбытовая деятельность, методы, процесс, прогнозирования, спрос, реализация, продажАнотація
В статті розглянуто особливості управління збутовою діяльністю підприємства в сучасних економічних умовах. Було з’ясовано, що управління збутовою діяльністю є досить складним процесом. Окреслено деякі підходи у плануванні збутової діяльності. Основним результатом роботи є пропозиції щодо покращення управління збутовою діяльністю, що значно покращить показники діяльності підприємства. Викладено необхідність використання методів прогнозування збуту продукції.
Посилання
Deynega OV Marketing concept of formation of product-oriented information support of enterprises: monograph .. Exactly: Zen A., 2017. 291 p. 2. Ilchenko TV. On the issue of marketing support for the planning of sales of the enterprise products. Economy and the state. 2016. № 4. P. 57-60. 3. Korzh, M. V., Zhukov SA Marketing activity of enterprises in the conditions of globalization: monograph. Kramatorsk: DDMA, 2012. 251 p. 4. Marketing activity of enterprises: modern content: monograph. / Karpenko NV and others; for the total. ed. Doctor of Economics. of sciences, prof. NV Karpenko. Kyiv Center for Educational Literature, 2016. 251 p. 5. Marketing management of enterprise competitiveness: strategic approach and system solutions: monograph. / Kendukhov OV and others. ; for the total. ed. OV Kendyukhov. Donetsk: East Publishing House, 2014. 201 p. 6. Morokhov VA, Lorvi IF Formation of marketing strategy of industrial enterprise in the market of products of unified use: monograph. Lutsk: Tower Print, 2014. 203 p. 7. Netsvetaev VA Electronic commerce at industrial enterprises: a monograph. Dnepropetrovsk: NSU, 2014. 253 p. 8. Pylypchuk VP, Dannikov OV Marketing analysis and evaluation of sales performance. Business Inform. 2016. № 3. Р. 291-296. 9. Sherstennikov YV Model optimization of production, storage and sale of goods. Business Inform. 2013. № 8. P. 128-134.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Сучасні проблеми економіки і підприємництво
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.