ПЛАНУВАННЯ ЗБУТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

Автор(и)

  • Петро Васильович Круш КПІ ім. Ігоря Сікорського, Україна https://orcid.org/0000-0002-0711-2473
  • Дмитро Владиславович Ліндаєв КПІ ім. Ігоря Сікорського,

Ключові слова:

планування, збутова діяльність, методи, процес, прогнозування, попит, реалізація, продаж

Анотація

В статті розглянуто необхідність планування збутової діяльності, що зумовлено нинішньою діяльністю підприємства в сучасних конкурентних умовах. Зокрема, визначено, що планування збутової діяльності є досить складним процесом. Окреслено маркетинговий підхід у плануванні збутової діяльності. Основним результатом роботи є пропозиції щодо використання ітераційного планування збутової діяльності, що значно вдосконалить процес планування збуту з врахування ринкових мінливих умов. Викладено необхідність використання методів прогнозування збуту продукції.

Біографії авторів

Петро Васильович Круш, КПІ ім. Ігоря Сікорського

завідувач кафедри економіки і підприємництва

Дмитро Владиславович Ліндаєв, КПІ ім. Ігоря Сікорського

студент групи УЕ-91мп, ФММ

Посилання

Deynega OV Marketing concept of formation of product-oriented information support of enterprises: monograph .. Exactly: Zen A., 2017. 291 p.

Ilchenko TV. On the issue of marketing support for the planning of sales of the enterprise products. Economy and the state. 2016. № 4. P. 57-60.

Korzh, M. V., Zhukov SA Marketing activity of enterprises in the conditions of globalization: monograph. Kramatorsk: DDMA, 2012. 251 p.

Marketing activity of enterprises: modern content: monograph. / Karpenko NV and others; for the total. ed. Doctor of Economics. of sciences, prof. NV Karpenko. Kyiv Center for Educational Literature, 2016. 251 p.

Marketing management of enterprise competitiveness: strategic approach and system solutions: monograph. / Kendukhov OV and others. ; for the total. ed. OV Kendyukhov. Donetsk: East Publishing House, 2014. 201 p.

Morokhov VA, Lorvi IF Formation of marketing strategy of industrial enterprise in the market of products of unified use: monograph. Lutsk: Tower Print, 2014. 203 p.

Netsvetaev VA Electronic commerce at industrial enterprises: a monograph. Dnepropetrovsk: NSU, 2014. 253 p.

Pylypchuk VP, Dannikov OV Marketing analysis and evaluation of sales performance. Business Inform. 2016. № 3. Р. 291-296.

Sherstennikov YV Model optimization of production, storage and sale of goods. Business Inform. 2013. № 8. P. 128-134.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-03-06

Номер

Розділ

ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМНИЦТВА В УКРАЇНІ