ТОРГОВІ МАРКИ ЯК ПОКАЗНИК ІННОВАЦІЙ ПРОДУКТІВ І МАРКЕТИНГУ
Ключові слова:
торгова марка, торговий знак, маркетингова стратегія, інновація, патент, НДДКР.Анотація
В статті проаналізовано вплив товарних знаків на діяльність підприємств. Розглянуто критерії реєстрації нового товарного знаку та його зв'язок з інноваційною діяльністю на підприємстві, а також надані приклади найбільш відомих світових брендів, таких як Sony, Apple, Kleenex. Проведено порівняльний аналіз торгових марок та маркетингових інновацій на прикладі BMW. З’ясовано зв’язок між торговими марками та маркетинговою стратегією на прідприємстві. Авторами проведено емпіричний аналіз взаємозв’язку між тороговмим марками та інноваційною діяльністю компаній за результатами CIS 4. Виявлено недоліки торгових знаків, а саме патентів на НДДКР при впровадженні маректингової стратегії на підприємстві.
Посилання
R. Elliot, P. Larry. (2007) Strategic Brand Management , 1st edn. 2. European Commission (2005) OSLO MANUAL, http://www.oecd.org/ 3. CIS 4, Available at: http://www.oecd.org 4. B.V. Burkinskiy, E.V. Molina. (2003) Aktivizatsiya Investitsionnoy Deyatelnosti V Regione , 1st edn., : IPREEI NANU. 5. V.M. Geets, V.P. Seminozhenko (2006) Innovatsiyni Perspektivi Ukrayini , 1st edn., : Konstanta. 6. S.M. Illyashenka (2005) Problemi Upravlinnya Innovatsiynim Rozvitkom Pidpriemstv U Tranzitivniy Ekonomitsi: MonografIya , : Sumi: VTD «Universitetska kniga». 7. A.S. Galchinskiy, V.M. GeEts, A.K. KInah, V.P. Seminozhenko (2002) Innovatsiyna Strategiya Ukrayinskih Reform , : Znannya Ukrayini. 8. Merkulov M.M. (2008) Naukovo-Tehnologichniy Rozvytok I Upravlinnya Innovatsiyami: Monografiya, : Feniks.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Сучасні проблеми економіки і підприємництво
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.