ТОРГОВІ МАРКИ ЯК ПОКАЗНИК ІННОВАЦІЙ ПРОДУКТІВ І МАРКЕТИНГУ

Автор(и)

  • Віктор Михайлович Стефківський
  • Артур Миколайович Сердюк студент групи УЕ-91мп КПІ ім. Ігоря Сікорського, Україна https://orcid.org/0000-0002-7024-1497

Ключові слова:

торгова марка, торговий знак, маркетингова стратегія, інновація, патент, НДДКР.

Анотація

В статті проаналізовано вплив товарних знаків на діяльність підприємств. Розглянуто критерії реєстрації нового товарного знаку та його зв'язок з інноваційною діяльністю на підприємстві, а також надані приклади найбільш відомих світових брендів, таких як Sony, Apple, Kleenex. Проведено порівняльний аналіз торгових марок та маркетингових інновацій на прикладі BMW. З’ясовано зв’язок між торговими марками та маркетинговою стратегією на прідприємстві. Авторами проведено емпіричний аналіз взаємозв’язку між тороговмим марками та інноваційною діяльністю компаній за результатами CIS 4. Виявлено недоліки торгових знаків, а саме патентів на НДДКР при впровадженні маректингової стратегії на підприємстві.  

Біографія автора

Віктор Михайлович Стефківський

к.е.н., доцент кафедри міжнародної економіки КПІ ім. Ігоря Сікорського

Посилання

R. Elliot, P. Larry. (2007) Strategic Brand Management , 1st edn. 2. European Commission (2005) OSLO MANUAL, http://www.oecd.org/ 3. CIS 4, Available at: http://www.oecd.org 4. B.V. Burkinskiy, E.V. Molina. (2003) Aktivizatsiya Investitsionnoy Deyatelnosti V Regione , 1st edn., : IPREEI NANU. 5. V.M. Geets, V.P. Seminozhenko (2006) Innovatsiyni Perspektivi Ukrayini , 1st edn., : Konstanta. 6. S.M. Illyashenka (2005) Problemi Upravlinnya Innovatsiynim Rozvitkom Pidpriemstv U Tranzitivniy Ekonomitsi: MonografIya , : Sumi: VTD «Universitetska kniga». 7. A.S. Galchinskiy, V.M. GeEts, A.K. KInah, V.P. Seminozhenko (2002) Innovatsiyna Strategiya Ukrayinskih Reform , : Znannya Ukrayini. 8. Merkulov M.M. (2008) Naukovo-Tehnologichniy Rozvytok I Upravlinnya Innovatsiyami: Monografiya, : Feniks.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-03-04

Номер

Розділ

ІННОВАЦІЙНО-ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЦЕСИ В НАЦІОНАЛЬНІЙ ЕКОНОМІЦІ ТА ПІДПРИЄМНИЦТВІ