Формування стійкої конкурентної позиції рекламного WEB-сайту з використанням SEO
Ключові слова:
конкурентна перевага, ключові фактори успіху, SEO, рекламні портали, рекламні послуги, ІТ-компанії, інструменти маркетингу, конкурентна позиція маркетинг.Анотація
На сьогоднішній день, здобуття і посилення конкурентної переваги є пріоритетним завданням керівництва компанії . Ще не так давно ринки були захищені і домінуючі позиції на них були чітко розподілені. На сьогодні в умовах глобалізації значення конкурентної переваги,відіграє ключову роль. Оскільки утворює базис, на якому будується успішний бізнес, а також є головним критерієм відбору проектів у інвесторі. Дана стаття присвячена підходом до формування конкурентної переваги в рекламному сегменті ринку ІТ-технологій. Враховуючи динамічний розвиток ринку рекламних послуг, важливо визначити особливості конкурентної боротьби та визначити особливості маркетингу ІТ-послуг. Також у даній статті технологія SEO розглянеться, як ефективний інструмент маркетингу і його місце серед інших способів просування. Дуже часто ІТ-компанії, інтернет-портали, рекламні портали не завжди використовують повну потужність сучасних засобів просування на ринку, тому у дослідженні будуть показані шляхи просування і ведення покупця за своїм товаром або послугою, тобто досягти лояльність клієнта.
Посилання
Фатхутдінов Р.А., 2005. Стратегічна конкурентоспроможність., Москва: ЗАО «Бизнес-школа «Интел-Синтез».
Г. Л. Азоев, А. П. Челенков, 2000. Конкурентные преимущества фирмы Учебное пособие. Москва: Типография «Новости».
Агеева Н.Г., 2002. Справочник по конкуренции и конкурентоспособности: Учеб. пособие; Курган:издательство Курганского государственного . университета .
А.А. Томпсон, А.Дж. Стрикленд, 2006 . Стратегический менеджмент: концепции и ситуации для анализа .Москва:Вильямс.
Майя Яровая, 2018. Аi n [ain.ua]. < https://ain.ua/2018/02/01/rynok-medijnoj-internet-reklamy-vyros-do-251-mlrd-grn > . [Дата звернення 7.05.2018]
Дыкан А., Севостьянов И., 2016.Увеличение продаж с SEO .Сантк-Петербург: Питер,. ISBN 978-5-496-02052-7.
Кураков, А., 2011.Эффективное продвижение сайтов / А.Кураков. М. Райцин – Москва: СамИздат,.
Дихтль Е., Хершген X., 1995. Практический маркетинг. – Москва: Высшая школа,Инфра-М .
Россинтер Д. Р., Перси JI., 2000. Реклама и продвижение товаров. Санкт-Петербург: Питер.
Матанцев А. Н., 2002.Эффективность рекламы. – Москва: Издательство «Финпресс».
Котлер Ф.,1996. Основы маркетинга: Пер. с англ. Москва: «Росинтер».
Эрик Энж, Стефан Спенсер, Рэнд Фишкин, Джесси Стрикчиола, 2014.SEO-искусство раскрутки сайтов . Санкт-Петербург:БХВ-Петербург.
Вікіпедія,2016. Інтернет-портал. < https://uk.wikipedia.org/wiki/Інтернет-портал>[Дата звернення 7.05.2018].
J. Paul Peter, James Н. Donnelly, 1989. Jr. Marketing Management: Knowledge and Skills: Text, Analysis, Cases, Plans. Second Edition, BPI/IRWIN, Homewood, IL. 1216 p.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Сучасні проблеми економіки і підприємництво
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.