Оцінювання ефективності логістичної діяльності підприємства електронної торгівлі

Інна Василівна Ігнатенко, Марина Анатолівна Пічугіна

Анотація


У статті на основі підходів до оцінювання ефективності (цільовий, еталонний, баланс інтересів, операційний, системний) досліджено ключові складові оцінювання логістичної діяльності на підприємстві електронної торгівлі. Окреслено поняття «електронна торгівля». Визначено основні показники, що характеризують ефективність логістичної діяльності та рівень логістичного обслуговування. Запропоновано здійснювати комплексну оцінку логістичної діяльності як найбільш об’єктивним, охоплюючим всі аспекти та детальним методом. Розглянуто принципи LFA для проведення дослідження, метою якого є виявити проблемні місця, визначити можливості покращень, розробити плани впровадження нових технологій. Зроблено висновок про доцільність використання методології логістичного аудиту Logistics Field Audit. Представлена методологія істотно скорочує дистанцію між об’єктивною оцінкою та розробкою рекомендацій. У результаті методологічний підхід до оцінки ефективності логістичного управління дає можливість покращити конкурентні позиції, знизити витрати та підвищити прибуток компанії, яка працює у сфері електронної торгівлі.


Ключові слова


електронна торгівля; системний підхід; ефективність логістичної діяльності.

Повний текст:

PDF

Посилання


Іваницька Т.Є. (2013) Методичний підхід до оцінки ефективності управління підприємством на основі логістичних критеріїв, №2 edn., Дніпро.

Паласюк Б. (2012) Логістичне управління підприємством: сутність і основні принципи, №3 edn., Дніпро: Галицький економічний вісник.


Пристатейна бібліографія ГОСТ






Copyright (c) 2018 Сучасні проблеми економіки і підприємництво

Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution 4.0 International License.