Діагностика цінової політики

Автор(и)

Ключові слова:

цінова політика, ціна, рентабельність, прибуток, ціноутворення.

Анотація

Метою даної статті є діагностика цінової політики аграрних підприємств. У статті розглянута сутність та особливості ціноутворення на аграрних підприємствах в умовах ринкової конкуренції. Досліджено особливості цінової політики на підприємствах даного типу, проаналізовано вплив основних факторів на процес ціноутворення, запропоновано напрямки вдосконалення цінової політики аграрних підприємств. Дослідження показало, що для аграрних підприємств України характерна стабільність показників в аспекті цінової політики.

Посилання

Державна служба статистики України. Офіційний сайт. – Режим доступу: http://www.ukrstat.gov.ua/

Богомоль В., Блайндер В. Рыночный механизм ценообразования. – М: 2011, – 352 c.

Сегеда С. А. Сільске господарство як основна складова аграрно-промислового ринку України / С. А. Сегеда / Вісник Полтавської державної аграрної академії. – 2013. – Вип. 1(6). – Т1. – с. 222 – 235.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-02-06

Номер

Розділ

ЕКОНОМІЧНЕ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ