Організація управління рекламною діяльністю на підприємстві

Автор(и)

Ключові слова:

реклама, оперативний контроль, тактичні рішення, ефективність реклами, економічний ефект реклами.

Анотація

У статті розглянуто процес, а також ключові моменти рекламної діяльності на підприємстві. Визначено важливість реклами для господарської діяльності підприємства та її результатів, як одного з основних елементів комплексу маркетингу.

 

 

Посилання

http://is.gd/sKKIKa - Вікісловник. Категорія «Ефективність реклами».

Миронов Ю.Б., Крамар Р.М. Основи рекламної діяльності. Навчальний посібник. - Дрогобич: Посвіт, 2007. – 108 с.

http://marketing-helping.com/konspekti-lekcz/21-konspekt-lekczj-qosnovi-marketinguq/435-efektivnst-reklami.html - Marketing Helping. Доступний маркетинг. Розділ «Ефективність реклами».

Закон України «Про рекламу» №270/96 – Розділ 1: «Загальні положення».

##submission.downloads##

Номер

Розділ

АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА