МЕТОДИ ОЦІНКИ ВАРТОСТІ БРЕНДУ

Автор(и)

  • О.П. Заборовець
  • А.О. Коваль

Ключові слова:

оцінка брендів, оцінка вартості бренду, вартість бренда

Анотація

В даній статті розглядаються методи оцінки вартості бренду приводиться їх систематизація. Треба зазначити, що вартість бренду – це співвідношення прямих і непрямих оцінок. В свою чергу прямі поділяються на метод сумарних витрат та метод оцінки відомості, а непрямі – на основні та допоміжні.

Посилання

Сторожук І.І. Маркетинговий потенціал картонної коробки/ І.І.Сторожук // Маркетинг в Україні.–2005.–№2.–с.33–38

Діброва Т.Г., Кістень О. Імідж бренду: яким він має бути / Т.Г.Діброва, О.Кістень // Маркетинг в Україні. – 2006.–№2.–с.31–33

Нестерева Ю. Методи оцінки вартості бренду/

Ю. Нестерева // Маркетинг в Україні.–2006.–№3.–с.61–64

http://www.rentagroup.com.ua

Положення (стандарт) бухгалтерського обліку № 8 «Нематеріальні активи»

##submission.downloads##

Номер

Розділ

АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА